Bättre

En bättre dag idag.
Kände nyss att det skulle vara lite kul att ta upp bloggen igen men..
Min design verkar ha försvunnit men det finns nog bara en förklaring till det så det får väl vara.
Kollade en liten grej nu så.. Ja. Definitivt bara en förklaring.
Men.. Ja någon kanske skulle kunna hjälpa mig?
Jag har fan ingen aning om hur man gör.
TÄNK JO isåfall.

Ja men dagen är i alla fall bättre för att slita sig från det nyvakna svamlet.
Vaknade faktiskt kvart i tio av mig själv.
Och det första jag gjorde var att knäppa på kaffet som Mathias laddat åt mig och sen plocka ur disken ur diskstället.
Jag känner på mig att dagen kommer att bli helt okej idag faktiskt.
Mini ska steriliseras också.
Drogad katt = kul katt.
Maha.
Jag skriver väl mer sen för nu blev det bara knasigt.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Jag kan försöka att hjälpa dig? :D

2009-09-01 @ 16:51:10
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: J

i'm on it!

2009-09-03 @ 17:23:21
URL: http://underdos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0