Speechless

Jag tror jag måste lägga till några ord i det svenska språket..
Eller i alla språk.
För dom som finns räcker liksom inte till.
Alla ord är såna sjuka underdrifter till vad mina känslor säger.
Jag vill bara skrika rätt ut till hela världen att jag är lyckligare än jag någsonsin ens har kunnat föreställa mig att någon människa kunde vara!
Skrika med varenda liten cell i kroppen att livet är undebart och att jag har privilegiet att få dela det med den här människan!
Mathias!
Jag ryser, behagligt.
Underbart.
Fantastiskt!
Jag hatar alla ord!
Dom är för små!
Dom är inte i närheten av känslan.
Ordet kärlek känns otillräckligt!

Tänk dig den lyckligaste stunden i ditt liv.
När allt kändes perfekt och livet lekte, färgerna var skarpare än någonsin och hela du bubblade av skratt!

Tänker du på det?
Känner du det?


Tänk dig det och multiplicera det sedan med oändligheten.
DÄR har vi känslan jag känner.
Jag har nästan ett överskott av lycka..
Jag blir nästan frustrerad för jag vet inte var jag ska göra av all lycka, all kärlek och allt bubbel..
Men det känns så bra.

Inget kan toppa det här.
Ingen kan topppa Mathias.
INGEN!

Mathias, du är den vackraste och bästa och underbaraste människan jag någonsin träffat.
Att få älska dig på det sättet jag gör och att dessutom få känna att det är ömsesidigt..
Nej.. Det finns verkligen inga ord som beskriver hur FÖRJÄVLA BRA DET KÄNNS!

Jag skulle kunna skriva tusen böcker om det här.
Jag skulle kunna fortsätta i evigheter om hur jävla bra allt är.
För allt är bra.
Det känns som att hela mitt liv..
Allt som hänt mig och allt jag varit med om.
Allt har varit en väg mot det här.

Jag har bara väntat på det här.
Det som har varit hemskt och jobbigt i mitt liv.
Nätter då jag bara legat och gråtit och velat gömma mig för all tid och evighet..
Det har varit för att jag inte har haft dig där.
Jag älskade dig innan vi möttes och jag är så glad att du existerar.

Jag har verkligen börjat må så bra dom senaste månaderna, fått poositivare tänkande.
Mer livsglädje.

Och jag tror att det är därför jag träffat dig.
För att när man är positiv och glad..
Då reflekteras det liksom..
Du är reflektionen på allt positivt och bra.

FAN orden känns så små.


Jag älskar dig Mathias, med hela mitt hjärta, med all mina sinnen och med hela min kropp.
Ingen har någonsin brytt sig så mycket om mig som du gör.
Och jag har aldrig brytt mig så mycket om någon som jag bryr mig om dig.

Även om du skulle försvinna ur mitt liv (vilket inte lär hända för dig släpper jag inte) så skulle jag ändå vara lyckligast i världen för att du fått mig att känna såhär.





JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: Säroooo

Fick en liten glädjetår i ögat baby :')

2009-05-13 @ 11:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0