Morgongrus

En lätt beröring mot min hud och i halvsömnen hör jag
du är allt för mig, jag älskar dig

Jag känner hur jag vaknar och dimman lättar
En hand mot min axel och jag öppnar ögonen
Dom möter dina
Du ler och säger jag ska gå till jobbet nu
Jag känner hur jag vill hålla dig kvar en stund till och tar din hand
Du säger jag saknar dig redan
Jag ler med grus i ögonen och viskar jag älskar dig
Du böjer dig ner och ger mig en mjuk kyss och säger att du älskar mig med
Sen somnar jag om med ett leende på läpparna och en varm känsla i bröstet

En hel månad av den här underbara känslan redan
Det känns som om jag träffade dig igår
Men samtidigt som att jag känt dig alltid

Jag älskar dig Mathias

Kommentarer
Postat av: Joppe

<3

2009-05-18 @ 15:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0