Till Anna.

Istället för att svara på din underbara, värmande kommentar så ska jag förklara hur mycket jag tycker om dig här istället!
Du är en av få människor som kan få mig att le och skratta och tycka bra om mig själv.
Du är helt fantastiskt rolig och ditt skratt smittar nåt enormt på mig!
Du är en av dom mest omtänksamma och snällaste och klokaste människorna jag någonsin mött.
Jag avundas många av dina egenskaper men jag är otroligt glad att bara få ha dig som vän!
Tusen miljarders miljoners stora kramar till dig för du är helt underbar!



Haha förlåt men jag kunde inte låta bli! <3

Kommentarer
Postat av: orsak

iiiiiiiiih! finaste snuttepluttan! <3

ååååh, haha! sexigaste bilden ävvöööh! haha!

åååh, men bejbilovesnuttan. <3 iiih!

right back at ya JU!

PUSSPUSSPUSSPUSSPUSS!

2009-03-13 @ 17:32:21
URL: http://orsak.blogg.se/
Postat av: winz

SÖTA HELLOKITTY SAKER TILL SALU inne på winsy.bilddagboken.se! :D

2009-03-16 @ 12:31:51
URL: http://winz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0