Goodbye hoRfors

Sista kvällen i hålan.
Äntligen drar jag härifrån..
Igen..
Var precis över till Maulin<3
Alex var där.
Hon är underbar!
Det bästa jag har.
Jag älskar verkligen henne.<3
Vi har haft en jävla svacka men jag planerar att ändra på det nu.
Nu ska jag i alla fall gå ner i vardagsrummet hos mamma och lägga mig i min "säng" (soffan) och sova här för sista gången innan jag flyttar helt.
Imorgon kommer jag att sova i en riktig säng i MITT sovrum i MIN lägenhet..
I MITT hem..



Mitt hem.

Underbart.

Kommentarer
Postat av: Therese

Mycket bra dag idag måste jag säga, vi får ses oftare så jag inte behöver sitta och ruttna i Sandviken innan jag åker och spyr på jobbet.. Dagarna blir lite tråkiga då.. Men åtminstonde så tycker jag ju att dom är tråkiga, INTE okej! :P



Böckerna är underbara.. Du såg ju hur jag inte kunde sluta läsa, varje sekund som jag har över så måste jag läsa lite, även om det är bara något ord jag hinner med.. :)

2009-03-30 @ 21:01:04
URL: http://theresepauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0