Dan före dan före dopparedan..

Kan man nästan säga att det är idag..
För idag ska jag, mamma och mormor in och fixa lite med skåpen och sådär och sen har vi lite grejer med oss.
Sen på lördag ska det städas en jävulsk massa hemma hos mor och sen ska vi in med lite kartongen och sånt.
SEN PÅ SÖNDAG!!!!
Då.. då.. då.... DÅ flyttar alla möbler in med mig :D
Då sover jag kvar för första gången mitt i röran och det kommer att bli så fruktansvärt läskigt men helt underbart! <3
Sen ja.. Sen bor jag helt enkelt i gävle :D
Jarlavägen 10 ^^
Inte alls långt från hamnen heller har jag upptäckt, mysigt med dom gamla båtarna och det.
Vid gasklockorna ungefär med.
Ja..
Och det är dessutom inte långt till brynäs lilla egna centrum heller så..
GODDAMN kan det bli söndag bara?
Jag svamlar ändå bara en massa.
På måndag inviger jag och Therese lite med kaffe och så med ^^
KUL ska det blir<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0