JOVARS

Snart bär det av till hoRfors ännu en gång.
Börjar bli en vana nu.
Tyvärr.
Men har haft goda anledningar varje gång.
Först bessemerfesten, kan man ju inte missa ett år till så det fick bli det.
Sen var det tassgaddning hos Sofie och balfixning för min kära kusin.
Idag blir det tatuering igen hos ZÅFIEZOR och imorgon är det studentfixning och studentfirning för kusseflinvitamin!
GUEDEH vad tiden går fort!
Jag minns hur vi pratade om att det bara var två år kvar för henne när jag tog studenten.
För TVÅ år sen :O:O:O
JAJA, men nu har jag välan hällt i mig för mycket kaffe.. IGEN.
ÄVRI DÄJ!
Borstning av håret ska ske nu sen dush och tillfixning.
Jag fick btw på mig en klänning som jag inte kunnat ha på år igår :D
JJAG BLIR SÅ GLAD! :D:D:D:D:D
Mathias tittar på mig som pm jag vore dum när jag kommer på att jag inte är så tjock som jag tror.
Jag antar att jag kanske inte får klaga så mycket längre.
NAJS!
SNart blir det festivaltajm med.
Gud jag är lycklig idag, fast det är grått, regnigt och dimmigt och spotify överöser mig med värdelös reklam.
Nej jag har inte tid.
Tänkte slänga upp en bild på Fia och Nikki från balen bara först.
Fick så dåliga bilder D:



Och den här var ju bara FÖR söt



HEJ HOPP





Och btw
Jag älskar dig Mathias!

Kommentarer
Postat av: Therese

Lever du fortfarande?

2009-06-28 @ 14:05:20
URL: http://theresepauline.blogg.se/
Postat av: Lilly

Hej!

Jag följer dig med bloglovin och skulle därför bli väldigt glad ifall du ville följa min också så att jag kan få lite fler följare. :)

Tack på förhand!

2009-06-28 @ 19:02:44
URL: http://sojealous.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du lär höra av dig när du är i hofors:(

2009-07-16 @ 19:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0