krackelering

tangenterna har krackelerat.
inga stora bokstäver eller tecken här inte minsann.. om man trycker på knappen jättehårt kanske det börjar funka..
vi testar då...

aaaaaa
aa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aa


nej..
det funkade inte..
ändå sitter jag av vana och försöker göra stora bokstäver i början på meningarna..


jaja..
det har vart härjigt.
jäääävligt härjigt.

jockodemus har varit här på besök.
lägenhetenen har aldrig varit så krackelerad som efter nyår.
herregud   'utropstecken'

salo kräktes i hela sovrummet, det var.. mysigt..
eh.. nej.

nej fan det luktade så illa överallt.
stackars jockodemus väska blev kräksig med..


'the man, the myth, the legend, jockodemus, nej det är inte cyberspace, det är på riktigt'

hahaha jävlar ja..

ja nu ska vi snart iväg till min mormor och käka och sen kommer min älskade babybos my hit och hälsar på<3


jaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaa jag hade inte ett jävla vettigt skit att skriva om men ja..

houdi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0