???

?

?

?

?

?


Vad gör man?

När man inte vet, när man inte har en aning om något?
Vem man själv är och vad det egentligen är man gör?

Flyr man verkligheten såhär för att man vill slippa den eller för att man inte vet var den är eller hur den fungerar så det kanske inte ens spelar någon roll?
Jag kan inte riktigt sätta fingret på verklighet, jag har alltid haft problem med det..
Ibland flyter jag med så länge att jag inte vet vad som är sanning och vad som är påhitt och ibland ser jag mig själv utifrån när jag minns mig själv och det jag minns att jag sagt är som att det kommer från en annan människa.
Är det jag säger ens sant då?
Jag vet inte..
Och där har vi det..
Det eviga frågandet och det eviga svaret - jag vet inte.
Men om jag inte vet..
Vem gör det då?

Jag vet inte..







Jag vet inte.
 


Kommentarer
Postat av: My

Baby, vi ska komma på svaren tillsammans! <3<3<3

2009-01-14 @ 23:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0