Valentin

Jaha världens sämsta dag förmodligen.
Jag fick lite geléhjärtan av mamma för hon kände sig väl tvungen.
Ett sms slank in i mobilen med, det var tacksamt.
Rörde dock upp en hel del känslor som har legat på is ett tag.
Men allt kommer att ordna sig.
Det vet jag.
Jag hoppas på det i alla fall.
Nu är det inte alla hjärtans dag längre.
Så nu behöver inte folk fjanta sig längre och låtsas som om den här dagen skulle vara något speciellt.
Bullshit är vad det är.
Älskar du någon så kan du gott visa det varje dag.
Ska inte behövas en speciell dag för att bjuda någon på middag eller visa uppskattning.
Jävla idioter är vad ni är.
Jag känner mig smått bitter.
Varför vet jag inte.
Kanske för att det än en gång är lördag och jag sitter hemma och har tråkigt.
Fast det är skönt.
Min kropp behöver lite lugn och ro för jag är rädd att den ska falla i bitar snart.
Ja men jag hoppas att alla har haft en bra allabullshitsdag idag.
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0