Ujuj

Söndagdagdagen är det idag.
Fredagen var skitrolig, tjejerna var så söta mot mig.
Förfest hos Lina, skjuts in till gävle av Viktor sen wasteland.
MASSA drinkar och bra musik.
Hade skitkul där och sen hade jag kul på efterfesten med.
Följde med Andreas på krogen när jag vaknat.
Där bjöds det på baileys i kaffet och öl.
Jag blev full.
Haha.
Åkte hem med buss och sov hela vägen, klarade av att vara i lägenheten :D
Tog en dusch där och sen skulle jag hem till mamma och hämta lite saker men så somnade jag och sen orkade jag verkligen inte mer fest.
Var så jävla trött och inte ett dugg peppad att gå på nån trist hoforsfest med trist hoforsfolk.
Kollade på tv med mamma och myste istället.
Idag ska vi baka mera, jag ska göra lite flera cupcakes och så ska vi göra chokladkaka som jag ska göra riktigt fin.
Jag har en känsla av att jag borde ha blivit bagare eller nåt haha.
Eller i alla fall en sån som gör det fina på sakerna.
Det andra är så tråkigt.

Ska i alla fall till min faster m familj och fira mig idag eftersom hon har oppererat sig så är det lättare för alla om vi kommer dit, så slipper vi städa så jävligt också ;D

Nej nu lär jag klä på mig och det.
HEJPS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0