Trök

ÅHÄRRÄGUUUUED!
Jag är så uttråkad, allt och alla får mig uttråkad.
Rastlös.
Jag förstår inte hur folk kan göra samma saker dag in och dag ut och allt för att vara bra i andras ögon.
För vem försöker man lura egentligen?
Inte fan gör man allt för sig själv inte?
Inte vill du se sådär snygg ut för att du själv vill kolla dig i spegeln?
Nej just det.
Men just nu händer inget nytt med världen, inte med nåt, inte med er, dig eller mig.
JAG FÖRGÅS AV RASTLÖSHET!
Jag vill bo själv jag vill bo själv.
ÅHÅÅÅÅÅÅ jag känner hur jag kommer att bli en ensamvarg och hur jag kommer älska min tid!
Jag är så jävla trött på allt nu så jag är förbannad.
Kollar i bilddagboken, läser lite random bloggar (ingen av er jag känner ska känna sig träffade menar folk jag inte känner) och allt är så jävla tråkigt.
TråltrtjskaL.
Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det här men det riktigt river i bröstet och jag känner mig instängd och fastspänd och jag blir galen.
Det känns som att mitt liv har stannat upp.
Jag skiter i det här.
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0