Nytt

Jag behöver nytt jag behöver nytt jag behöver nytt jag behöver nytt...............................

Jag ska få nytt.
Jag och Alex ska flytta ifrån varandra, hon till sthockholm och jag inom hofors eller till gävle.
Helst gävle dock.
Jag ska även börja på en grej som hter "livskompetens" i gävle och det går ut på att stärka min självkänsla och man får hjälp med massa saker och sen hjälper dom en ut i arbetslivet osv.
Det ska bli spännande men är så nervös.
Tidigt imorgon måste jag åka också.
Därför vill jag ännu mer flytta till gävle så jag slipper pendla.
Börjar liksom klockan nio där inne och måste då åka typ kvart över sju med bussen härifrån. HEJA JAG SOM ÄR SÅN BRA MORGONMÄNNISKA!!!!! Nej.
Men ja det är i alla fall mycket jag ser fram emot nu.
Framtiden känns inte lika mörk och motig som innan utan den ser bara ljusare och ljusare ut hela tiden.
Det känns både vemodigt och kul att flytta ifrån min bästa vän men jag vet att vi klarar allt så det kommer att bli awesome i vilket fall som helst.


Helgen har varit jätterolig, jag och Jossan åkte in till gävle och sshoppade och hälsade på Robert, festade på fredagen och var ut en sväng på buddys och så. Lördagen var i alla fall mest awesome, festade hos Robertrupertsupert först och sen drog vi till Roger och sen kollapsade Kim och började brottas med en cykel som slog upp hela näsan och läppen på honom sen drog vi till o'learys och det var skitkul men minnet börjat sina lite där mot slutet men sen fick man åka taxi hem tillsammans med två trevliga prickar och hade jättemysigt.
Söndagen var den dagen då min mage dog för den skrattade så mycket.


Jag orkar egentligen inte skriva så mycket mer nu.
Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0