Ny dag nya tag.

Okej idag är en ny dag och nu ska allt bli lite bättre än igår, för jag ska ta kontroll över den här dagen totalt!
Jag vaknade och mådde skit och hade missat Linas livsviktiga fråga om att följa med henne till kupolen för att shoppa lite, det var synd för det hade vart kul. Mamma ringde tusen gånger med för att be mig ringa till banken för att fixa med pengarna, jo tjena att jag ringer till banken, ni som känner mig vet att jag inte gärna ringer va.
Sen kom mamma hem och tjatade ytterligare om denna fråga men jag sa att om banken måste prata med mig för att fatta att jag vill ha mina pengar kan dom fan ta sig i röven för dom är ju dumma i huvudet.
Det löser sig ändå.
Sen gjorde jag lite kaffe och svor över perkulatorn men idag ska jag i alla fall hämta min king of coffee<3
Kaffe och en cigg på trappen efter ett litet telefonsamtal med nyvakna sötaste Jossan som alltid ger mig ett leende på läpparna.
Sen vart jag glad.
Nu sitter jag och sörplar mitt kaffe här och ska göra mig klar för dagen, ska handla lite med Jossan sen hämta lite skit i lägenheten.
Senare får man allt se vad som händer.

Måste tillägga att världens bästa Annas kommentar i förra inlägget gjorde min dag rätt JÄVLA mycket bättre också.
Du är underbar min söta, vackra, härliga lilla sockerfjärt<3

There is no furture, there is no past.
Idag är det bara att leva som så.

No day but today.

Kommentarer
Postat av: orsak

det är du som är underbar <3

2009-03-01 @ 18:50:58
URL: http://orsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0