Kväll

Sitter hemma hos min underbara mamma.
Klarar inte av att vara i lägenheten.
För mycket minnen och konstiga känslor.
Som någon negativ energi.
Jag kan bara inte vara där, jag får äckelkänslor nästan.
Måste dock dit och hämta saker om jag ska sova hos min mamma.
Fast här kan jag heller inte sova egentligen i och med att jag inte kan sova i min säng.
Mardrömsäng.
Nej just nu är det mycket ångest.
Jag hatar att må såhär.
Det är inte alls lika ofta som förr men när det väl kommer känns det som att det aldrig kommer att ta slut.
Jag vill bara bli kvitt allt det här.
Jag hoppas det går bra imorgon på livskompetensgrejen.
Jag hoppas att den är så bra som dom säger att den är och att man blir bättre av den.
Jag behöver det.
jag behöver mig.
Jag behöver nytt.
Jag behöver ett fucking jävla liv.
Jag känner mig inte glad men jag känner mig heller inte ledsen.
Jag vet inte.
Ja men sällan då..
Jävla jag vet inte..


JAG BLIR SÅ TRÖTT HEJ DÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0