Ja men fan vad kul då.

Vaknade i soffan hemma hos Kim av att han larm gick hela tiden.
Hade ingen riktig aning om vad som hänt och hittade inte min mobil.
Nehej, nu var jag en mobil fattig alltså.
Så ja försöker ni ringa eller sms'a mig så surt.
Det blintnå.
Trött som ett as vinglade jag hem till Jossan för att kolla läget och dom var trötta dom med.
Lånade Jossans mobil och bad mor min komma och hämta mig vilket hon gjorde.
Sen när jag väl kom hem åt jag två rostade mackor.
Det tog tid då magen inte riktigt ville vara med.
Sen sov jag en sväng.
Mamma väckte mnig och då fick jag gå och byta om för vi skulle kolla på Sigrids utställning på bgb och sen åka till det där stället utanför ockelbo som jag glömt namnet på, för där hängde ja.. Namn.. Öh ja Christina sina grejer.
Hon hade dock tagit ner dom men vi fick titta på dom i hennes bil.
Jag mådde uruselt och medan mor min och Christina gick in och kollade på det där hemska hillbillystället så gick jag iväg en bit och färgade snön i en trevlig kräksgul färg.
Sen mådde jag lite bättre.
Vi hamnade även på ockelbo marknad en sväng och käkade langos!
gud så gott det är.
Vi handlade även lite på willys i sandviken.
Nu ska jag snart äta.
Mitt liv är förlorat.
JAG HAR INGEN MOBIL!!!!!!!!!!!
GE MIG DEN TACK!




D;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0