Frädåg

Har precis varit på psyk och träffat underbara Karin,
Vi har pratat om hur det gåt på livskompetensen, hon blev glad att det går bra för mig.
Sen har vi pratat lite om boende och lägenheter, hon ser positivt på mitt liv och säger hela tiden hur bra det går för mig och hur allt kommer att lösa sig.
Hon säger även att hon märker på mig att jag är på sluttampen.
Jag hoppas hon har rätt.
Jag skulle bli glad att slippa det här så fort som möjligt.
Hon gör mig gladare i alla fall.

Nu sitter jag och nöter Audioslave's Lika a stone.
Den är ju bara hur bra som helst.
Dessutom har jag blivit totalförälskad i Blind melon, tack Bia! <3

Snart ska jag gå till Jossan, vi ska fika på Hanssons.
Sen ska jag på bolaget åt mig och My.
Öl till mig och aqua tini jordgubb åt henne och sen dela på en flaska likör 43 och sen inhandla lite mjölk till det.
Skulle visserligen (om man hade haft råd) köpt en grenadine också så hade man kunnat göra rosa pantern. ;D
Senare ska vi till Lina och parta och fira mig och My fyller ju på måndag så då får vi fira henne med!
Får se om Alexbrallex mår bättre med så hon kan följa med<3 Hoppas på det!
Jag saknar min lilla fru!
Efter det ska vi åka in till gävle och gå på O'learys.
Jag har en känsla av att den här kvällen kommer att bli rolig. :)

Jag tror jag ska keepa it simple idag och bara ha mitt fräna fula nya linne med ett par svarta brallor till och göra mig riktigt tjusig till smink och hår istället för att spöka ut hela mig som jag brukar.

Inatt var ganska jobbig.
Har fått såna jävla humörsvägningar igen.
Hoppas det bara är tillfälligt.
Ena stunden: On top of the world och lyckligare än nånsin.
Andra stunden: Nere i underjorden med hjärnspöken och djävlar.
Heja.

Men nu peppar vi ikväll då tjejer!
PEPPAPEPPAPEPPA!
Lyssna på fjantiga tjejlåtar, sjunga och bli kalas.


Häjrhärj.

Hejdå säger tjugoettåringen SOZÄNÄ

Kommentarer
Postat av: hanna

okej..men du vet inet var man kan hitta någon i dagensa läge i malmö?

2009-02-06 @ 15:17:06
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/
Postat av: hanna

ja det ska jag göra...

2009-02-08 @ 10:40:08
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/
Postat av: My

Baby baby <3

Tack för fredagen bosie!

Hade jättekul och det är alltid underbart att vara med dig!

2009-02-08 @ 14:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0