Födelsedagsdagfastkväll

Jag fyller år idag.
21 heja mig.
Jag väcktes av min underbaring till mamma som kom med tända ljus och kaffe och så fick jag massa mysiga paket.
Sen åkte vi in till gävle och jag gick på min livskompetens och vi pratade om rädslor med StjärnEva<3
Det var helt underbart intressant och roligt faktiskt, jag gick därifrån med största leendet på läpparna ever.
Medan jag var där var mor min i valbo så när vi slutade gick jag och inhandlade mig en röd leopardkofta, hello kitty trosor och det där fula linnet med slime s-s-sn-oå-å-o-r-r-rr-e gubben på du vet Lina ;D Det som din mamma skulle bli arg på dig om du hade hahaha.
Sen kom mämsen och hämtade mig och vi åkte till sandviken och handlade på inspiration och jag fick mig en jättetjusig äggklocka, en kanna med lite köksredskap i och en fin liten ljuslykta som det står "kärlek och hosta kan man inte dölja" och "det är omöjligt att älska och vara förnuftig på samma gång" på :D
Kollade lite i second hand affärer och hittade en liten ful pingvin som jag köpte åt Madde och mamma hittade en ljusgrej med en måne på.
Sen fikade vi lite och sen åkte vi hem och här sitter jag nu och känner mig glad.
Jag är fruktansvärt nöjd med den här dagen faktiskt.
Kunde inte haft en bättre födelsedag ^^

Jag är en glad tjugoettåring idag :J



Ja nu såg jag att jag var utmanad av Lina att skriva ner sju sanningar om mig själv med (linanordahl.blogg.se)

  1. Jag är livrädd för dvärgar (jag vet hur elakt det låter och det känns hemskt men jag rår för det lika lite som dvärgar rår för att dom är dvärgar)
  2. Jag hatar när folk ringer mig eller ber mig ringa, sms är mer min grej.
  3. Jag är en big sucker för klackskor!!!
  4. Jag är värdelös på att spara pengar.
  5. Jag är blyg när jag träffar folk nyktert.
  6. Jag börjar mer och mer trivas med min kropp.
  7. Jag skulle kunna shoppa upp ett helt köpcentrum själv på en dag!!
Jag utmanar.. Eeehh.. Den som känner sig manad.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha.. åååh.. det linnet var lovely! :D

2009-02-05 @ 20:22:24
URL: http://linanordahl.blogg.se/
Postat av: hanna

såg du skrivit att du fundera på att ta en tatuerar utbildning.jag har letat men hittar ingenting.jag skulle nämligen också vilja göra det.vet du någonstans i malmö man kan göra det??

2009-02-06 @ 01:50:08
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0