DAGDÅRÅ

Mmmhm.
Var på den där geggan idag, det var helt okej.
Läskigt som fan men helt okej faktiskt.
Det blir nog bättre med tiden.

Lina kom in sen och vi matade oss själva med mat.
Jag åt sushi, Lina tyckte inte det var gott.
Det gjorde jag.
Hon åt KIIiiiinalinagrinamat.

Men inget skärp hittades åt damen.
Inte heller ville hon ha strumpbyxorna.
Men hon köpte sig en kjol och en tätråjja och.. En mascara var det va?
Ja nu vet alla det i alla fall.

Det har i det stora hela vart en ganska givande dag faktiskt.
Förutom att jag har känt mig som den fulaste människan på planeten typ i mjukiskläder och knappt nåt smink alls.
UUuuuähck!
Jajajaaaaaaa.
Hejpa

Kommentarer
Postat av: Lina

.. och pennor på Klasses, inte att förglömma!

2009-02-03 @ 18:37:38
URL: http://linanordahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

du måste vara helt psykstörd..

2009-02-05 @ 00:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0