Bakabakakakabaka

Eftersom min första cupcakes var så goda så åts dom upp litegrann så jag fick baka nya idag ;D

Första omgången var så här fina:



Andra omgången ser ut såhär:



Jag är nöjd!!!
Dom är helt underbart goda!
Jag har börjat älska att baka faktiskt.
Har gjort en chokladkaka också som ska bli rintkigt fin.
Kommer nog en bild på den sen med ;D
Sen har jag gjort muffins med.
After eight muffins:



Sååååååååå mumsiga!
Snart mat sen till min underbara faster Kjersti och Peter och mina två härliga kusiner Johan och Jesper.

<3

Kommentarer
Postat av: mathilda

ååh dom såg ju riktigt goda ut!

älskar att baka cupcakes :)

2009-02-08 @ 18:46:26
URL: http://proteshud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0