Plast

Men hej kära bloggbokendagochnattsaken.
Jag har lite tråkigt.
Jag väntar på Alex ÄLEEEXBRÄLEEEX jordgubbesnubbe.
Hon handlar.
Vi ska kolla på film.
Och inte vilken film som helst.
TRE filmer.
Tre låååånga filmer.
Ja det är en trilogi..
Ja det handlar om små människor och gubbar med konstiga hattar och en ring.
Ja just det.
Hitta nemo.
Nej vafan.
Sagan om ringen hette den va?
JA MEN PRECIS!

Jag har kommit på vad jag ska bli när jag bli stor.
Men det tänker jag inte bli så vi sket i det va.
Ja.
Som sagt.
Tråkigt var ordet.
TRÖKIT som man säger i HORfors.

Vi skulle ta en max  två ölisar igår.
Läs mitt förra bogginlägg så förstår ni hur det slutade.
Heja mig :D

Okej innan jag spårar ur helt och hållet här nudå som spårvagnarna på mars i april så borde jag sluta skriva.
Men ha det fint och sköt om er så ses vi imorgon över en kaffe i gamla stan klockan tre.
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0