JISSES

ÅHGUDÅHGUDÅHGUDJAGDÖRJAGDÖRJAGDÖRBAJSBAJSBAJS

Jag håller på att krevera fan i mig helevetes jävlar.
Att bo med sin mor kan vara väldigt frustrerande.
Jag har aldrig känt mig så barnslig.
Hon får mig att känna mig så ansvarslös.
GUD!
Men i alla fall så har jag och Alex inte lång väntan kvar tills vi får flytta in i vår lägenhet.
LITE jävla lovely det kommer bli då och det kommer att bli så fint och allt kommer att bli så jävla mycket bättre.

ÅHÅHÅHÅHÅ jag längtar ihjäl mig.

Härinne ska vi sova å de då va



Sen har jag inga fina bilder från när blivit tapetserat och färdigt men ni kan få en liten tjusig på ett spacklat vardagsrum



Det är dock mycket större än det ser ut där men så är det. Härinne ska vi kissa, bajsa, fixa oss, duscha och bada och sånt var det nog tänkt



Jaha, nu ska jag snart äta gott, bakad potatis står på menyn.
Sen ska jag fortsätta att försöka få ordning på lite grejs här hemma så att det inte blir totalkaos när man ska ha över allt i lägenheten.

HEJPA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0