Tänk den som hade pengar ändå..

Ja gottfolk, vi är flat broke här. Fan vad kul..
Nej det var det ju inte.
Vi ska ut på depå ikväll kanske om Christer är en gofis och skriver upp oss på gästlistan, Alex paps för dom som inte vet.
Han och hans band ska nämligen spela där ikväll.
Det lär man ju faktiskt se.
Och det ska vi..
Om - som sagt - han har skrivit upp oss på gästlistan.
Blir knivigt att betala inträdet i knappar och kvitton.

Annars rullar det väl på rätt fint, har haft en del kaotiska onyktra dagar här på slutet men allt har slutat bra in the end i alla fall. Lägenheten börjar bli helt klar och soffan är här och ja. Vilda fester har ägt rum men vi har lyckats städa bort allt äckel och det är bara ett fåtal saker som gått sönder, dock fina saker men man får väl vara glad så länge lägnheten inte brakar samman. Livet känns delvis bra och delvis åt helvete at the moment men oftast rätt bra.
Jag har mina stunder då jag avskyr allt och alla och önskar att hela världen bara skulle explodera så jag slapp vara med, men jag har även mina stunder då jag faktiskt inte skulle kunna tänka mig annat än det här livet.
Jag vet i alla fall att vad som än händer och hur allt än gå så kommer det att sluta bra så småning om.
Jag har fötterna på jorden och försöker att vara så bra som möjligt och inte strula till allt. (jag har en jävla tendens att göra det nämligen.)

Jag är arg dock, arg på vissa elaka kommentarer. Kanske inte medvetet elaka men dock ändå elaka.
Att över huvud taget kunna slänga ur sig någit dylikt som denna person gjorde under dessa omständigheter är för mig helt ofattbart.

Du lyssnar inte på mig - du är bara tyst medan du väntar bara på din tur att prata.

Och dig! Dig saknar jag något otroligt!
Du vet att tiden kan gå fortare än man tror och tiden visar var vi hamnar.


Och btw, till er som hört ryktena om att jag skulle ha dragit upp kjolen i helgen utan att ha något under den och tror på det - wake up! Vi bor i hoRfors tro inte på allt du hör!
Jag har absolut inte gjort det!

Jag konstaterade för Alex igår att i hoRfors gör man inte en höna av en fjäder - här gör man en gigantiskt monster-tupp-höna med stora klor och huggtänder av ett gåsdun från min kudde.






Och ja,  jag vet att talat i gåtor här men ni får faktiskt hålla er till tåls för det är lite komplicerat i mitt liv just nu.


Här var i alla fall en lite uppdatering. Det kommer mera, men vi har som sagt ingen dator hemma så jag får väl springa över till mamma lite oftare och låna, vi bor trots allt bara några hus ifrån varandra och hon blir nog mer än glad över att jag tittar in ;D


Puss på er allihop i alla fall! <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahah! "en stor monster-tupp-höna"! Roligt, fast ganska läskigt :S Puss på dig raring!

2008-11-14 @ 22:14:59
URL: http://lovethis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0