Hemma.

Hemma igen nu då.
Har varit jättekul i Hofors faktiskt.
Jag ar hunnit träffa fler än vanligt känns det som.
Det har jag nog kanske inte egentligen men jag har haft kul.
Jag har träffat:
Mamma, Lina, Fia, mormor, morfar, moster Ankert, Marko, Hundarna, Nikki, Madde, Sara och Adam och deras söta kattunge Kitty, Simon, Erik, lillebror Bäckman, Kid, My, Johanna, Alex, Elin, Christian och hans lillebror, Katterna, grannkatten Frida, faster Kjersti, Johan, Jesper, Peter och deras vänner, Patrik, Kim som orsakade min bacillskräck, Thomas och dom andra och massor och massor med folk.

Det har varit allmänt skönt att vara tillbaka en vecka faktiskt.
Har gått mycket bättre än tidigare besök däruppe.

Har fått mycket gjort och är väldigt nöjd.

Men nu är jag hemma igen och det är också skönt, även om gårdagen inte blev som jag förväntat mig och jag inte mådde särskilt bra så var det ändå skönt att vara hemma och träffa min underbara Martin och mina underbara katter.
Nu har jag dock väldigt tråkigt, är ganska hungrig men har inget att äta och orkar inte gå och handla heller. Martin slutar senare idag med för han måste jobba över och jag vet inte alls vad jag ska göra för jag är bara trött.
Men jag har en ny fin garderob som ska fixas så det funderar jag på att ta tag i snart.
Tack för den till Martin och Wigren :)

Nej, nu har jag skrivit tillräckligt.
Bilder kommer väl upp snart på min bilddagbok, jag har varit otroligt dålig på att uppdatera där.
Men jag kommer nog igång.

http://starbelly.bilddagboken.se för er som är intresserade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0