påskhelg

Det har varit en trevlig helg. Till och från i alla fall.



Torsdag "best day ever":
  • Ingen av oss hade sovit men var ändå pigga och drack kaffe och städade och möblerade om.
  • Mamma ringde och berättade att jag fått pengar.
  • Sen hämtade vi ett paket från min mamma, mormor och morfar på posten med påskägg, godsaker, mysigt porslin, en limpa cigg, och lite mera pengar.
  • Då blev vi jätteglada och stack iväg och handlade diverse mums såsom: mat från donken, alkohol, chips och läsk.
  • Det var fint väder ute så vi gick ut och tog oss en varsin öl på en bänk i solen.
  • Gick in och sov en sväng.
  • Vaknade och började blanda drinkar och hade mys hela kvällen.
  • Lyssnade på "best day ever" från svampbobskivan.
  • Martin tatuerade in "Best day ever!" på mitt lår med en liten sol under, det gjorde ont.
Fredag:
  • Vaknade och var bakfulla.
  • Gick och köpte gyros.
  • Myste och hade det bra hela dagen.
Lördag:
  • Vaknade och var griniga över snön.
  • Åkte iväg och handlade alkohol.
  • Stack iväg till Micke och Nina.
  • Drack och hade trevligt och bestämde oss nog för att vi ska ha Cicciolina i alla fall.
  • Bråkade och jag fick panik för ingen skjutsade mig hem, fast jag ringde ca 10 taxibolag.
Söndag:
  • Vaknade och var bakfulla som fan.
  • Åkte hem och jag fick sova.
  • Blev sams, åt Martins goda makaroner med ostsås och korv och bacon i och kollade på hellraiser filmer.
  • Gick och la oss fast jag somnade aldrig.
Måndag:
  • Mysdag helt igenom bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0