Maubläringk

Vi ska nog möblera om imorn. Martin hittade ett kul program som man kan bygga ihop sina egna rum i :D Vi har hittat en möblering som nog blir bra :)
Och så ska vi tvätta. Inte kul men bra.

Jag tror inte jag har så mycket att skriva om idag men jag tycker ändå att det är kul och vill vara aktiv annars tappar jag det och det är trist.. Eller nåt. Eh.. Jaja nu ska jag röka.

Fack jo din snippa.

(snippa är det nya skällsordet istället för fitta tycker vi här va)


Jag vill skriva en dikt nu.. Den kommer här med stort allvar och mycket eftertanke

Sparrisar i sjön som simmar med karpar och korpar som flyger i skyn.
Jag sitter här och är hungrig och ibland i sjön jag har gått i dyn.


Så, nu är den klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0