Hunger kanske?

Jodå jag upptäckte nyss att jag tamejtusan är hungrig.
Jag kom på att det enda jag ätit idag är en kycklingbaguette i två omgångar, ena halvan imorse när jag kom hem från psyk vid elva tolv tiden nån gång och andra halvan när jag vaknade klockan sex eller sju eller när det nu var.
Så jag funderar starkt på att äta något. Kan ju vara en idé tycker man ju.

Det gick för övrigt väldigt bra på psyk idag, Lena, min psyktant är så bra. Det var nästan känslosamt att sitta därinne och bara få reda på hur allt var. Det är som om hon känner mig, det är lite läskigt men det är bra.
Jag orkar inte riktigt gå in på vad det var vi kom fram till idag men det stämmer. Och jag tror att pga det kan jag försöka bli bättre. Framsteg är det, hur små dom än är så är det åtminstone steg framåt och inte bakåt.

Linas tatuering nummer två är färdig gjord. Vet dock inte om hon kommer att tycka om den. Men som sagt, jag ska kämpa tills du blir helt nöjd göllet ;D Den ser åtminstone inte ut som en målning på en dalahusdörrsak.. Huh.. Får nästan rysningar bara jag tänker på skiten.. :P

JAG HATAR NÄR DOM HÖJER VOLYMEN PÅ TV NÄR DET BLIR REKLAM! .. Då var det.. sagt.
Discovery är nog värst. Och det är drygt iom att den och tv4 fakta typ är dom enda kanalerna vi tittar på.. förutom sexan när det är simpsons och scrubs och annat bra.
Det var för övrigt det där avsnittet på scrubs när jag blir helt ledsen i slutet för att keith friar till barbie och jd står i duschen i slutet och tänker "it should have been me" DET ÄR SÅ SORGLIGT ATT JAG DÖR!

ehe.. ja..

Men öuhm, jo just ja.. Vi ska till trelleborg i helgen och hälsa på martin päron :) Det blir nog trevligt. Dom har en bengal, hon är tokfin! Vi skulle egentligen ha tagit en valp av henne (jag vet att det heter kattunge och inte valp men jag skiter i det för valp är ett sötare ord än unge!) men det blev inte så av olika anledningar och jag trivs fint med mina två raringar som just nu springer omkring och river lägenheten. Puss på dom.

Nej det var det där med att äta nu va.

Äppelskrott <3

Stjärt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0