Härliga måndag

I vanliga fall gillar jag inte måndagar. Fast nu är ju i och för sig alla dagar likadana för mig i princip. Det som skiljer sig är hur Martin jobbar. Men men, det här har i alla fall varit en väldigt trevlig måndag. För visst är det måndag? Måste kolla almanackan. Ja det är måndag.
I alla fall, det har vart mysigt idag.

Vi har:
  • Sovit gott hela dagen ungefär
  • Ätit god mat. Potatis och stek som min mormor har gjort och skickat med mig ner och rödvinsås.
  • Myst allmänt med kaffe och cigaretter.
  • Tagit oss ett jättemysigt bad med skum och badkristaller. (jag är dock inte säker på vad badkristallerna var bra för men det kändes lite lyxigt när man hällde i dom i alla fall)
  • Älskat varandra i massor!




Jag är så superduperglad att jag har den här karln i mitt liv för han har verkligen förändrat allt för mig. Till det bättre såklart. Jag mår så otroligt mycket bättre nu än nånsin och allt känns så värt.
Jag har äntligen ett liv att kämpa för att få ha kvar. Jag längtar inte till att det ska bli bra för det är det redan.
Sen kan det alltid bli bättre. Men jag tar allt som det kommer och känner efter en dag i taget.

Hej världen, jag är på väg!

Snart är allt som det ska.



Jadu.. Mera kaffe kanske.
Ja. Hej då bäjskörvs

image3

Jag älskar dig baby <3


För övrigt:
  • Jag har ju så fint rött hår nu
  • Jag har ju sån fin ny klänning
  • Jag har ju så fint blåmärke som är gult (gulmärke?) på min tutte som jag upptäckte när jag tittade på bilden
image4

Kommentarer
Postat av: Susie Kate Mela

tack för kramen i bloggen :)

Ps, du är såå fin i den där hårfärgen :) Puss

2008-03-11 @ 12:15:13
URL: http://candykate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0