HÄLGSKROTT

Hemma igen. NAJSFAN!
Det tog hundra år att åka.
Men så kan det gå när man stannar överallt.
Alice sa MJAO MJAO MJAO hej tiden.
Martin kom på att hon nog egentligen sa "är vi framme snart" för det var som när ett barn säger det tusen gången i minuten.


Det har varit en mysig helg. Träffat Martins föräldrar som är helt underbara.
Jag fick massor med hello kitty hårspännen av Barbro :D då blidde jag glad, och så har jag en ny jättefin klänning som kostade 898;- fast med 70% (!) rea! :D så jag hade råd med den och en hårfärg :D:D och så fick jag ett skärp av Martin med :)
Hans mormor har jag också träffat. Hon är lite glömsk av sig men hon är jättesöt :)
Jag har fått klappat Dias med ( deras otroligt fina bengal som (jag citerar någon av barbvros vänner) "får sammet att verka som sandpapper"
Bra helg absolut.

Måste klaga! HERREGUD VAD ÄR GREJEN!? 118 003 reklamerna?
Behöver jag säga nåt mer? Nej..














HEJ DÅ STJÄRT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0