gutt

Efter att ha sovit i intervaller hela måndagen och sedan på kvällen börjat må illa och legat lamslagen hela natten pga att inte kunna resa sig för oron att magen ska vända sig och kasta ur allt som finns i den och sen ha sovit på förmiddagen idag och vaknat vid tre i förhoppningar på att må bättre och inte gjort det så kan jag nu säga att efter mer än en halv påse ostballzisar och en halv såndärn stor marabou mintkrokantkaka och några sura bilar mår jag bra igen. Jag har till och med kunnat äta två rostade mackor :O

Ja jag är väldigt lycklig över det.

Imorgon ska jag på eeg och sen är det egentligen såndärn terapigrej men vi ska bara dit och kolla och så för vi kom inte fram när vi skulle ringa och avboka tiden men ja. Äh..

Jag orkar inte. Scrubs nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0