EH! Ja jag skulle blogga tyckte karln min..

image1


Så jag lär väl ta och göra det då.. Vet dock inte vad jag ska blogga om men jag kommer väl igång.. Kanske..
Hmm.. Helgen:
Vi var hos Micke och Nina en sväng i lördags tror jag det var.. Jag och Nina hade trevligt medans våra karlar äventyrade. Och så blev jag kär i en hund - Chicciolina. Kanske kanske kanske att hon får komma hem till oss sen, men vi är väldigt splittrade angående den frågan så det visar sig. Rätt stort steg med hund. Mycket positivt men också mycket negativt. Vi får väl kanske göra en sån där lista "för och mot" och se vad som väger mest.

Jag har en vagel i ögat.
Den gör lite ont.
Och den är ful.
Men det går väl över.

Ja.. Öuhm..
Det var väl typ allt då?

Förresten
Äppelskrott är nog det rolgaste ordet jag vet.
Jag läste en bok för länge sen och så stog det äppelskrott och jag höll på att dö!
man tycker ju att det heter äppelskrutt men tydligen kan det heta skrott med!!!
HAHAHAHAHahahAHAHAHAhahahahhsaahahhahahaHAHAHAH!!!1!!!!!11

Kiss och bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0