ÅH HERREGUD!

Jag tittar på ett program på teven om nån jävla familj med problem.. Morsan gör typ allt och mannen klarar inte av att göra nåt och tror att han vänder allt mot honom och han kan inte ta hand om ungarna, diska, laga mat eller nåt!?
Jag ska aldrig aldrig aldrig! skaffa barn.
Fy fan.


Uuuuh o_o
Nu skrämmer jag mig själv. Av nån anledning sitter jag och tänker "jag skulle fan kunna uppfostra ett barn mycket bättre"
OCH SÅ STTER JAG HÄR OCH TYCKER DET SKULLE VARA KUL ATT HA BARN!!!!!

Vafan är det för fel med mig. :(
Jag är uppriktigt rädd för mig själv när jag har dom här tankarna.
Jag vill väl inte ha barn förihelvete :O
Nej! Det vill jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0