Städning

Idag är jag rätt glad fortfarande :D
Jag städar och flår som en gris och pimplar kaffe!
Det börjar se rätt okej ut här hemma nu ^^
Jag tror jag har börjat komma in i det här med städning nu, jag behövde bara en rejäl knuff i ryggen och jodå det har jag fått, först kändes det kasst nu är jag mest glad över det! :D
Snart är jag fullordad hemmafru, ska försöka mig på att baka och laga mat mera med bara ;D
Nålarna har kommit och gamla kameran är såld och mamma kanske överporaskar mig med en lite peng imorgon sa hon.
Och ja jag vet att jag skrev överporaskar men det ska stå så. Fia vet varför ;D
Imorgon kommer syster BAManda
och jag längtar så örona trillar av eller nåt haha.
Allt känns himlarns bra nu och jag hoppas det fortsätter såhär.
Men hur skulle nåt kunna gå fel när Amanda honey kommer? :D


Loving life
PÖSSSSSSKORVHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0