Som från ingenstans..

Det är som om du känner av när jag behöver dig utan att jag sagt ett ord.
Som att avståndet mellan oss inte existerar.
När jag nu sitter här och känner hur sårande ord river i mig kommer du.
Med dina vackra, tröstande, sorgsamma men ändå underbara ord.
Du förstår inte hur mycket du betyder och hur mycket jag saknar dig.
Ingen  kommer någonsin kunna betyda så mycket.
Vår tid var den bästa någonsin.
Ingen tid har varit bättre än den.
Friheten, glädjen, skratten, tårarna, fyllorna, nätterna, stjärnorna, festivaldagarna, lekparkerna, vardagarna
, lekarna, lyckoskrikena, gungorna, bänkarna, téerna, kaffena, cigaretterna, balkongkvällarna, parkerna, filtarna, grannarna, krogarna, livet.
Med dig.
Allt det där med dig.
Allt det där som jag vet att jag aldrig mer kommer att få uppleva.
Men som jag ändå är lyckligast i världen över att ha upplevt!
Jag hade inte varit någonstans utan dig.
Jag kommer aldrig att komma någonstans utan dig.

Som från ingentans kommer du in när jag som mest behöver dig.

Det är därför jag vet att du är min själsfrände, min tvillingsjälv, min stjärnsyster, min bästa vän.

Jag älskar dig ALEXANDRA!




Utan dig är jag ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0