Ord

Ord kan skada mer än man tror.
Ord hänger kvar.
Dom försvinner inte bara.
Dom stannar kvar i huvudet och snurrar runt och dyker upp igen även när man tror att dom glömts bort.
Sår rivs upp och man faller ner i botten.
Hur kan allt bara gå sönder på en sekund och varför ska det ta sån tid att komma upp igen?
Och hur du bara kan låtsas om ingenting och bara låta allt passera dig som en vind.
Medan jag sitter här och är helt tom.
Tom och ensam.
Det vet jag faktiskt inte.
Jag vet inte hur jag ska orka vara den alla vill att jag ska vara.
Jag vet inte hur jag ska kunna nå upp till alla krav och förväntingar.
Jag vet bara inte hur jag ska orka.
Kommer jag någonsin att orka?
Jag vet inte.
Men jag vet att jag har ont.
Och det enda som kunde förstöra allt lite mer det förstår inte ens du.
Men gjort är väl gjort och sagt är väl sagt.
Dags att börja leva med det.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hua, lät inge vidare.

OCH nu kommer jag ihåg meddelandet du skickade i helgen.

FÖRLÅT!!!!!!! o.O

Var i Gävle och hörde inte mobilen, och dessutom utan pengar på mobilen.

Sen har jag GLÖMT bort att fråga.

Förlåt som fan, jag är så usel! :S

Hur är det med dej?

2008-06-12 @ 19:52:14
URL: http://linanordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0