Natt igen.. Nästan.

Försökte bleka mitt hår igen.. Gjort slingor som blev orange.
Tyckte inte det blivit nån förändring efter 50 minuter så jag sket i det och tog ur det.
Men det hade blivit ljusare i alla fall så tji fick jag för att jag tog ur det för tidigt.. Det skulle vara i i 60 minuter och jag brukar oftast ha det i längre ändå, är inte så rädd om mitt hår. :P
funderar på att köpa en sån där dyr blekning imorgon och tappa lite hår.. Annars blir det nog rött i slingorna men det vill jag egentligen inte för jag har köpt nya rosa fina hårspännen och rött + rosa = total dissaster!
Jag får kanske leva med orange ett tag YEY!!!!! -_-'
jaja sov gott på er!

Kommentarer
Postat av: RonJa

Haha usch, bleka på svart hår är verkligen inte kul :O Ska du ha slingor kanske du kan prova löshår? :O Jag är inne på det, pallar inte färga och mitt hår är redan sönderblekt. Men lycka till iaf ;D

2008-06-19 @ 22:46:04
URL: http://papillonsdamour.blogg.se/
Postat av: Thess

Ska du ha bort det oranga rekomenderar jag silverblondering... Tar bort det gula och bleker.

2008-06-23 @ 02:03:21
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0