Extreme home makeover

Okej, det är otroligt bra program för dom hjälper folk som behöver det.
Jättefint gjort.
Men en sak stör mig.
Halva programmet går åt till att se hur tjejerna i programmet bölar.
Ja, det är sorgligt, ja, jag skulle förmodligen också fälla en tår för dom stackars människorna som har det så otroligt värdelöst.
Men okej, vi kan väl få se vad dom gör istället för att bara få se deras fjantiga grinande?
URK! Jag gillar det ibland men nu var det bara otroligt jobbigt att se på.
BUHU DET ÄR SÅ SYND OM DOM!!!!
JA!!! Det är synd om dom! Men inte om er! Sluta lipa!
ÖUH!

Kommentarer
Postat av: niki

Tycker också om det programmet. Joooo, det kanske är lite mycket av det dära "tyck synd om mig" grinet, men ändå. Dom flesta har ju gått igenom väldigt väldigt mycket.



Sommarlov nu! JIPPIE.

2008-06-11 @ 18:45:44
URL: http://nikuws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0