Sugardrops

Nu är det fina känslor i magen här.
Jag känner mig peppad att leva, att börja om, att komma någonstans!
Jag ser fram emot min och Alex vardag och att komma ut i jobb och bli självständig för första gången i mitt liv!
Det pirrar lite lätt också.
Pirr pirr..

PIRR!!!!

PIRRRERIIRRRERIRR!


Typ så..

Sen så har min faster en jättehäftig spådam..
Hon vet typ allt.
Hon hade frågat min faster veckan efter jag flyttat hem när dom pratat i telefon
"har tösa kommit hem än då?"
"ja det har hon"
"det var en vecka sen lite drygt eller hur?
"ja ganska precis"
"ja det var meningen att hon skulle komma hem då"

Hon kan verkligen se allt! Hon är galen!
Jag funderar starkt på att ringa henne och be om lite vägledning..
Kanske kan vara en bra idé..
Vet dock inte om jag tror på sånt därnt.
Men hon har ju haft rätt hela tiden hittils med massa saker!
Jaja, 200 pix tar hon för en.. Sån därn.. Lägga-kort-och-spå-session-via-telefon..

Idag har jag varit häftig och målat lite mer inne i utedasset.
Snart är det klart..
Men jag tror fanimig att jag fått mer färg på mig en väggarna idag.
Hade jag vetat var min usbkabel till mobilen är hade ni fått massor av bilder i min bdb men tyvärr.
DEN ÄR GONE!


Nu svamlar jag bara en massa igen..
Snart ska jag leka med Bralex! Tjoho!!!!
Hej och baj.

Kommentarer
Postat av: RonJa

Jag tror du ska ringa den damen om vägledning ;) Faktiskt, vissa kan sånt där andra vill bara kunna och då blir det inte mycket av det.



Men egentligen, för att komma någonstans i livet måste man veta vad man vill. ;)

2008-07-23 @ 18:48:31
URL: http://papillonsdamour.blogg.se/
Postat av: Threse

Ha! Sant darnt! roligt roligt...

Och annars? Ar det bra? Jag hoppas att ni tar hand om varandraa dar hemma.. Halsa allihopa!

2008-07-26 @ 18:20:35
URL: http://theresepauline.blogg.se/
Postat av: My

Pluppibos vad glad jag blir! Älskar dig massa massa massa! Vi måste leka någon dag snart, det har bara varit lite mycket nu på sistone, men det kan vi ta sen. <3

2008-07-28 @ 01:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0