Oh, the headache!

Mitt huvud bultar, jävla skit.
Sjuk är vad jag är och pissväder är vad det är.
Först.. Då snöar det.. Sen.. Då regnar det..
SLASK!
Jag hatar slask, jag hatar det!
Usch! Usch säger jag!

Ja ni som klagat på att jag inte bloggar får ju stå ut med mitt gnällande nu när jag börjar komma igång igen.. Fast alla har väl redan lackat ur och slutat läsa helt.

Vi har varit hemma hos mamma idag och ätit  bakad potatis och gått igenom en massa gamla kläder, vi hittade faktiskt lite skoj och vi har lite mer koll på vad vi kan ha på Annas barnkalas nu :)

Det kommer bli skoj.

För övrigt så har jag kaffeabstinens, Alex skulle göra kaffet men jag tror hon gick på disken istället.
OCH ifall någon undrar varför jag är oaktiv på bilddagboken så är det för att ett; någon har stulit min kamera och två; internet är så fuckat segt så det är sanslöst.
Alex har fått in ca 40 bilder på tre dygn..

Men men så kan det gå.

Nu får vi se vad vi gör med kvällen, kaffe blir det i alla fall.

Imorgon ska vi till min mormor och äta mat.
Mums, fisk.

Nej nu hade jag verkligen inget mer att tillägga tror jag.
Hejpa

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag sa ju att detta skitinternet (dock gratis, så inget gnäll egentligen) och bilddagboken inte går ihop speciellt bra! >.<

Me hate slask toooo.

2008-12-03 @ 00:48:26
URL: http://linanordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0