Moment of realization.

En insikt.
Och sen är det bara att köra.
Att komma på vad man vill med livet, vad man vill göra med det..
Det är nog det svåraste.
Men när man väl kommit på det, fått en insikt om vad man vill göra så är det bara att göra det.
Det tar tid och det kan bli jobbigt men man måste kämpa för det.
Du får en chans till livet.
Ta vara på den och gör det du vill med den.
Skjuter du upp allt till imrogon blir det aldrig av det vet både du och jag.
Idag är imorgon igår.
Nu kör vi.


Vi har ätit hos min mormor idag, fisk, det var gotte som fan!

Jag har ingen aning om jag stavat rätt i rubriken men så där är det ibland.

Vi hade ett långt samtal om det där ämnet igår.
Jag börjar fatta ordentligt nu att man inte bara kan gå och dröma om vad man vill göra utan att man faktiskt måste ta tag i saken och göra det.
Jag funderar på att gå en tatuerarutbildning och kanske göra något av det där.
Sen har Therese, jag och Alex en liten affärsidé.
Therese var det väl som kom på den och jag hakade på för det så galet att det måste funka.
Men det gäller att börja snart.
Jag måste börja min utbildning snart och vi lär gå egenföretagarutbildning och sen fixa upp ett startkapital och en plan.
En lokal i en bra stad och sen är det bara att köra ;D

Fast jag och Alex satt även och drömde igår när vi satt och pysslade lite.
Åka utomlands och bara sitta på en filt och göra massa roliga smycken och sälja på gatan.
Leva lite.
Jag vill leva.
Jag vill inte sitta och drömma om livet - jag vill ut i det!
Gud! Ibland låter jag så smart att jag själv blir chockad haha!

Jaja.. Så kan det ju vara.. :]

Nu ringde Fia och pratar om sin tatueringsidé..
Det låter skitbra faktsiskt!

Gud vad peppad jag är på tatuering!!!!!!!
PEPPEPEPPEPEPEPPEPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!1


Jaja jag är fattiglapp så jag har inte råd ;[
Men jag SKA ha råd snart..

Önska mig lite pengar i julklapp och födelsedagspresent dåråva.
NEJ nu ska jag fortsätta rita knasiga katter för det är kul tycker jag.

Otroligt hur man kan gå från att vara über seriös till helt sär.


JAja HEjPSaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0