Julafton, Juldagen och Annandagen.

Jahapp..
Då var det klart..
Var det värt det?
Stressen, pengarna och galenskapen?

Julafton:
Lugn, trevlig och nykter.

Juldagen:
Galen, inte alls som förväntad men awesome ändå.

Annandagen:
Otrevlig uppvakning med julmiddag som sög hos mormor och morfar annars mysbakfylla hela dagen och ända in på natten.

Idag:
Besök av Johan som inte sovit alls och fortfarande var full som nu har intagit min och Alex säng med alla kläder och mössan på, ovanpå täcket och med huvudet rätt in i kudden.
Senare blir det probably party on hos Jossan.
Sinnestillståndet är bra så den här dagen/kvälen kan faktiskt arta sig rätt ordentligt.



Nu ska jag dricka upp mitt örpel och börja klä mig inför aftonen som väntar, jag sitter i min nya superfina hello kitty-morgonrock nu nämligen.

Hoppas ni får en riktig discodag för det ska jag ha.
HEJPS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0