Urk.

Nu har jag vaknat. Eller ja, det var väl en halvtimme sen.
Jag känner mig inte alls på bra humör.
Jag känner mig tung som fan.
Jag tror jag behöver lite kaffe.

Katten hade bajsat på mattan -_-'
Och på hallbyrån låg ett skalat ägg :S
Haha, det är bra att Martin är så bra på att komma ihåg saker.

Jaja, jag är så trött.
Sen är jag trött på att inte känna nån här.
Jag känner ju ingen.
Ingen jag kan ringa och fråga om den ska med och gå en sväng.
Ingen att fråga om den vill komma över och dricka kaffe på balkongen.
Ingen vän liksom.
Jag är för social för att vara såhär ensam.

Kommentarer
Postat av: Sandra

åhhhe jag vet hur det är.
jag får åka inn till kalmar någon dag och hälsa på :P

2008-04-10 @ 14:40:54
Postat av: evelina

förstår dej. om de är till nån tröst så är de bara å säga till så kommer ja o hälsar på. annars är du alltid välkommen hit (vilket inte är nåt o hurr för men för sakens skull) ;)

2008-04-10 @ 18:27:49
Postat av: Sussanna

Du är fin du Sandra

2008-04-10 @ 21:35:07
URL: http://sussanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0