Tillägnat barnen.

Nu brinner ett ljus i mitt fönster.
För Engla och för alla dom barn i världen som blivit illa behandlade och berövade livet.
Och för alla föräldrar som mist sina barn.
Det är sjukt att man kan finna njutning i att skada andra människor och speciellt barn.
Barnen är framtiden och dom har inte hunnit bli lika förstörda som vi äldre.
Dom är mer oskyldiga än några mänskliga ting.
Jag vill bara skänka en tanke till alla dom som någonsin varit med om liknande och jag kommer förhoppningsvis aldrig att förstå hur det måste kännas.
Men min tanke går till er.

Vila i frid Engla och jag hoppas att du har det bra där du är nu.
Detsamma går ut till alla barn som mist sina liv till män som honom.
Jag hoppas du får ditt straff och jag hoppas du ångrar dig.
Du förtjänar inte att få något bra ur denna värld för du har redan tagit allt för mycket.


image9

Kommentarer
Postat av: Hedda

Kände du henna eller du tycker bara att det var hemskt?
-
Blev dock glad att du skrev ngt i stil med att du tände ljus för andra barn som utsatts för samma öde.

Men, mjao, tänk på.... alla miljoner barn som dör i orättvisor. alla borde t'nda ljus för dem med. inte bara för barnen som blir utsatta för hemska saker men som faktiskt haft ett bra liv tills dess.

alla borde tända ljus hela tiden tycker jag.

2008-04-15 @ 11:09:51
URL: http://withlimir.blogg.se
Postat av: RonJa

usch, det är verkligen helt galet hemskt... Jag kan inte heller förstå varför man vill göra sånna där saker som just "han" har gjort. :S

2008-04-18 @ 14:41:45
Postat av: tova

Ja och det du säger är så sant. det var absolut inget påhopp whatsoever jag ville bara söga att det var bra det du skrev. och vidare skrivet att man borde tändas ljus hela tiden. och nu tillägger jag; att man skall tänka ett steg längre. för visst finns det mycket man kan göra?

Jag ville bara uttrycka att jag blev glad över det du skrev. att det finns folk som faktiskt ser.

har vart med om liknande som engla med en vän. och jag tänder ljus för henne varje dag men hoppas fan att alla mördare och psykiskt(ja dem farliga hemska) ska, ställas inför rätta och verkligen få jobba av sitt straff. i fängelse. tills dem en vacker dag skonas med döden vilket dom fan inte är värda.

men men tråkigt att det tolkades fel:/

2008-04-18 @ 23:39:55
Postat av: linnea

att överhuvudtaget irritera sig på att man väljer att tända ett ljus för just en person är helt sjukt.
Jag och min vän diskuterade om engla och att vi hade tänt ett ljus för henne då en annan klasskamrat till mig kom och nästan skällde ut mig för att ha gjort det. Det är klart att man ska bry sig om andra men att ens jobba upp sig för en sån sak är helt sjukt. Fint inlägg btw.

2008-04-20 @ 11:17:14
URL: http://brianwarner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0