Småskit.

Vilka små skitbloggar jag skriver nu för tiden.
Har nog inte så mycket nödvändigt att säga.

Idag ska jag träffa min arbetsteraput.
Hon heter Lena, precis som min andra vanliga samtalsterapeut.
Dom är bra.

Jag ska träffa Lena.. Jag måste nog försöka skilja på dom två på nåt sätt..Okej, Arbetsterapeut är Lena A och samtalsteraput är Lena B. Så det är bra.

Men jo, jag ska träffa Lena A några gånger nu innan jag ska prova på arbetsterapin i grupp.
Vi ska prata om en massa först, sånt som är nödvändigt.
Sen får jag känna efter själv när jag känner mig redo att börja i gruppen.
Det känns bra att få göra det, gillar inte att kastas omkring och in i saker utan förvarning liksom.
Jag vill kunna greppa saker lite mer innan det händer.



Nog om sånt.
Den 25:e kommer Amanda hit från Malmö, hon är en supersöt tjej som jag inte har träffat men som verkar vara helt underbart go!
Vi ska dricka kaffe och, kedjeröka, dricka öl och prata om allt!
Jag känner på mig att det kommer att bli helt lovely! <3
Jag verkligen toklängtar! :D

Och mina skrillor, HAHA! Kul ord bara.. Mina rullskridskor var i denver igår.. Jag tycker dom borde komma hit så jag får göra illa mig lite. :D

Och min Vanillalove har äntligen fått nånstans att bo hemifrån :D
GRATTIS till henne :D
Och GRATTIS till Lina med som får en lägenhet snart :D
Och GRATTIS till mig bara för att jag är så bra.

Jag har inget mer att säga..


Bara att hon är så söt att jag dör!

image8




PUSS ALLA RAUVHAUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0